Tο ενδεχόμενο να προσφύγει στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για προβλήματα που αντιμετωπίζει στην κρύα αγορά, (εστιατόρια, μπαρ κ.λπ.)απο τον αθέμιτο ανταγωνισμό της Coca-Cola, εξετάζει η Pepsico-Hβη, η οποία την ίδια ώρα προωθεί τη δημιουργία μονάδας εμφιάλωσης νερού αφήνοντας πίσω τα σχέδια για εξαγορά υπάρχοντος brand...
Αυτά ανέφερε χθες ο Παύλος Κατσιβέλης, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Pepsico-Ηβη, ο οποίος επικαλείται καταστρατήγηση του ανταγωνισμού για αθέμιτες πρακτικές στην αγορά από την Coca-Cola 3Ε. Με την κίνηση αυτή –εφόσον πραγματοποιηθεί– εντείνεται εκ νέου η διαμάχη στην αγορά αναψυκτικών, ενώ υπενθυμίζεται ότι στον βασικό ανταγωνιστή της εταιρίας έχουν ήδη επιβληθεί πρόστιμα από την Ανεξάρτητη Αρχή. Ο ίδιος σημείωσε ότι η κρύα αγορά είναι αυτή που δέχεται και τις μεγαλύτερες επιπτώσεις και πιέσεις λόγω της οικονομικής κρίσης, ενώ σε σταθερά επίπεδα εκτιμάται ότι παραμένει η κατανάλωση στη ζεστή αγορά.
Εν τω μεταξύ σημαντική ανάπτυξη και αύξηση μεριδίων αγοράς παρουσιάζουν, σύμφωνα πάντα με τον κ. Κατσιβέλη όλα τα brands της Pepsico-Ηβη, ενώ σχεδιάζεται η κατασκευή νέας μονάδας εμφιάλωσης νερού. Συγκεκριμένα εντός του καλοκαιριού αναμένεται να «κλείσει» η αγορά οικοπέδου, πιθανότατα στην Κεντρική Ελλάδα, στο οποίο και θα κατασκευασθεί νέο εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού, ενώ το νέο brand δεν αναμένεται να είναι έτοιμο να κυκλοφορήσει στην αγορά πριν από το τέλος του 2010. Σχετικά με τη συνολική ανάπτυξη της Pepsico-Ηβη, η διοίκηση της εταιρίας αναφέρει ότι στους πρώτους πέντε μήνες του έτους παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων κατά 5,5% σε αξία και 6% σε όγκο. Σε ό,τι αφορά την εξέλιξη των μεριδίων της, το βασικό της brand, η Pepsi, έχει φθάσει πλέον στο 8%, από 7% στο τέλος του 2008 και 5% το 2007. Η εξέλιξη αυτή αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στη μείωση της τιμής του προϊόντος έναντι του ανταγωνισμού, σε συνδυασμό με προσφορές, που ισχύουν για όλα τα προϊόντα της εταιρίας και φθάνουν στα τέσσερα συν δύο δώρο. Παράλληλα η εταιρία προωθεί την περαιτέρω ανάπτυξή της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, σε κάποιες από τις οποίες διατηρεί ηγετικά μερίδια. Ειδικότερα, το συνολικό μερίδιο της εταιρίας στη ζεστή αγορά αυξήθηκε κατά μία μονάδα στο 12%, με τα προϊόντα cola να αυξάνουν το μερίδιό τους κατά δύο μονάδες στο 8%, τα non cola προϊόντα κατά τέσσερις μονάδες στο 29%, το τσάι κατά έξι μονάδες στο 72%, τους χυμούς να παραμένουν περίπου σταθεροί στο 11% σε σύνολο, ενώ το μερίδιο της εταιρίας στο εμφιαλωμένο νερό μειώθηκε κατά μισή μονάδα στο 7,5%.
Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009
Pepsico-HBH κατά Coca-Cola
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Με προσοχή να μη μας κάψετε!