Παραιτήθηκε ο Βερελής γιατί βγήκαν στη φόρα οι μίζες για τα τρόλευ. Ο Τσοχατζόπουλος αποστρατεύτηκε για τα ΤΟΡ. Ο Μαντέλης τον μπούλον για τη Siemens που βγήκε απ'τη Γερμανία. Ο Τσουκάτος στρατηγός. Διώξτε με αν τολμάτε και θα σας πάρει ο διάολος. Ο Παπαντωνίου στον πάγο γιατί τον κάρφωσε ο Γάλλος. ΓΑΠ μήπως ο Σημίτης δεν κάνει για επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου; Μήπως να σκεφτείς σοβαρά το... Λιάγκα;
Οι συμφωνίες για τις προμήθειες των «λαδωμένων» τρόλεϊ κλείστηκαν με την ομπρέλα της διακομματικής επιτροπής, και την υπογραφή Βερελή το 2001. Την «δουλειά» ύψους 49,4 εκατ. ευρώ πήρε η ΕΛΒΟ, δηλαδή ο Μυτιληναίος, ο οποίος θα κατασκεύαζε τα 90 κανονικά και τα 50 αρθρωτά τρόλεϊ της ΜΑΝ (Neoplan). Με την ΕΛΒΟ, σύμφωνα με πληροφορίες, θα συνεργαζόταν στη συνέχεια και άλλη ελληνική εταιρεία, γνωστή για τα συμβόλαιά της με τις Ένοπλες Δυνάμεις.
Λίγο πριν, όταν υπουργός Μεταφορών ήταν ο κ. Μαντέλης, είχε υπογραφεί άλλη μεγάλη συμφωνία για 110-120 τρόλεϊ (μάρκας Vanholl), τα οποία είχε πάρει η εταιρεία «Σφακιανάκης». Το 2002 βέβαια, όταν η εταιρεία «Σφακιανάκης», η οποία είχε κατεβεί και στο δεύτερο διαγωνισμό και τον έχασε, προσέφυγε στην αρμόδια Επιτροπή της ΕΕ. Λίγο μετά, η ΕΕ έριχνε «καμπάνα» στην Ελλάδα, διότι, εκτός των άλλων, η αγορά γινόταν με κοινοτικούς πόρους.
Σύμφωνα με έντονη φημολογία, τόσο ο κ. Μαντέλης, όσο και ο κ. Βερελής, φέρονται να εμπλέκονται και στο σκάνδαλο της Siemens. Για μεν τον πρώτο υπάρχουν στοιχεία, σύμφωνα με τα οποία άτομο του περιβάλλοντός του («Ρόκος») είναι αναμεμειγμένο στην υπόθεση. Ο δεύτερος ωστόσο, φέρεται να δηλώνει προς πάσα κατεύθυνση ότι ούτε υπογραφές έχει βάλει, ούτε κάτι μεμπτό υπάρχει.
Να σημειωθεί πως και στην περίπτωση άλλων έργων, τα οποία είχε πάρει η Siemens, κομμάτι τους είχε δοθεί και σε εταιρείες του Ομίλου Μυτιληναίος. Όπως για παράδειγμα, στο πρόγραμμα των αντιαεροπορικών πυραύλων «Patriot». Όπως είναι γνωστό το κομμάτι που αφορά τη Siemens και τις πληροφορίες ότι εδόθησαν μίζες γι’ αυτό, το ερευνά η ελληνική Δικαιοσύνη. Εκεί λοιπόν, συμμετείχαν και δύο θυγατρικές εταιρίες της Μυτιληναίος ΑΕ., η ΜΕΤΚΑ (Μεταλλικαί Κατασκευαί Ελλάδος) που θα κατασκεύαζε πλατφόρμες μεταφοράς του συστήματος αντί 21 εκατομμυρίων δολαρίων, και η ΕΛΒΟ σε έργο αξίας περίπου 24 εκ. δολαρίων.
Όπως τέλος είναι γνωστό, σημαντικό κομμάτι του προγράμματος «Patriot”, μαζί με τη Siemens, πήρε η Ιντρακόμ. λέει ο www.antinews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Με προσοχή να μη μας κάψετε!