Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Συμβιβασμένη με τα κιλά της η Dolly Parton

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2008/08/23-End/Dolly20Parton.jpg

“Είτε θα πεινάσεις, είτε θα παχύνεις”, δηλώνει η Dolly Parton με αφοπλιστική ειλικρίνεια.





Το θέμα που τίθεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και απασχολεί όλους ανεξαρτήτως τους σταρ του Hollywood είναι τα κιλά και κατ' επέκταση η εμφάνιση τους. Εξάλλου, η εικόνα είναι αυτή που μετράει πέρα από οτιδήποτε άλλο! Από την DollyParton αυτό που σίγουρα θυμάται κανείς και του μένει αξέχαστο είναι το πληθωρικό της στήθος. Ωστόσο, εκείνη παραδέχεται ότι αυτό που την απασχολεί είναι το θέμα του βάρους της. Παίρνοντας αφορμή από τις πρόσφατες δηλώσεις της KirstieAlley η οποία παραδέχτηκε ότι ξαναπήρε τα 25 κιλά που είχε χάσει με πολύ μεγάλη προσπάθεια αλλά και την LindsayLohan η οποία βρίσκεται στην αντίπερα όχθη και “φλερτάρει” δυναμικά με το θέμα της νευρικής ανορεξίας, η DollyParton καταλαβαίνει πόσο δύσκολο είναι να κρατηθεί κανείς στα σωστά κιλά, σε ένα φυσιολογικό αν όχι ιδανικό βάρος.
“Τη μια στιγμή είμαι στα κιλά μου, την άλλη πάλι είμαι πιο αδύνατη, την επόμενη θα έχω πάρει κάποια κιλά χωρίς να το καταλάβω, αλλά δεν ξέρω πως συμβαίνει αυτό, γι’ αυτό δεν έχω καμία συμβουλή για κανέναν”, παραδέχτηκε στο opening της παράστασης στην οποία πρωταγωνιστεί “9 to 5:TheMusical” που ανέβηκε στο Broadway. 'Όπως και να το δεις, είναι μια ηλίθια κατάσταση. Είτε θα πεινάσεις, είτε θα παχύνεις'. Στα 63 της χρόνια, η Parton παραδέχεται ότι δεν ασκείται πολύ αν και γνωρίζει ότι αυτό έχει και τις επιπτώσεις του.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με προσοχή να μη μας κάψετε!