Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2009

Φτιάχνουν την Εγνατία από… την αρχή στην Ήπειρο!

Από το Epirus-Ellas
Η Εγνατία άρχισε να πληρώνει το τίμημα της κυβερνητικής βιασύνης. Τμήματα που φτιάχτηκαν στο άψε σβήσε για να είναι έτοιμα το 2009 κατασκευάζονται τώρα από την αρχή...

Το έργο της Εγνατίας και μαζί του και οι έλληνες φορολογούμενοι άρχισαν να πληρώνουν την αναίτια βιασύνη στο τέλος του 2008.

Τμήματα που ολοκληρώθηκαν πρόωρα και στο πόδι αρχίζουν να ξηλώνονται αφού πλέον κρίνονται ως ακατάλληλα! Αυτό ακριβώς συμβαίνει αυτές τις μέρες στο τμήμα ανάμεσα στον κόμβο Αράχθου και τον κόμβο Μικρού..

Περιστερίου. Ο αυτοκινητόδρομος ανάμεσα στις δύο σήραγγες (Τ8 και Τ6) στο ρεύμα από Γιάννενα προς Γρεβενά ξηλώνεται και θα κατασκευαστεί εξ αρχής! Για το λόγο αυτό οι οδηγοί οδηγούν πλέον για δέκα περίπου χιλιόμετρα πάνω στην παλιά εθνική οδό εν μέσω μεγάλης ταλαιπωρίας και ανάμεσα σε φουρκέτες και νταλίκες…
Για το συγκεκριμένο τμήμα είχαν γίνει καταγγελίες επανειλημμένα στα μέσα του Δεκέμβρη του 2008. Ήταν η εποχή που ο Γιώργος Σουφλιάς πίεζε αφόρητα τα εργοτάξια προκειμένου το έργο να τελειώσει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου 2008 και έτσι ο ίδιος να είναι συνεπής με την εξαγγελία του. Φυσικά τα έργα δεν τελειώνουν με προφορικές πιέσεις ούτε με λαϊκίστικες γροθιές στο τραπέζι.
Το αποτέλεσμα της ανευθυνότητας του υπουργείου, αλλά και της πειθήνιας στάσης της διοίκησης της εταιρίας στα «στοιχήματα Σουφλιά» ήταν τα συνεργεία να ολοκληρώσουν το έργο υπό ακατάλληλες συνθήκες και χωρίς κανείς να ενδιαφέρεται για το αν συγκεκριμένα σημεία θα αντέξουν σε βάθος χρόνου. Δεν πέρασε ούτε ένας χρόνος και ένα κομμάτι κρίθηκε επικίνδυνο και ανεπαρκές και άρχισε να ξηλώνεται! Στο τμήμα ανάμεσα στις δύο σήραγγες ο δρόμος ανακατασκευάζεται. Σκάβεται δηλαδή από την αρχή, αφού στο συγκεκριμένο σημείο είχε σημειωθεί καθίζηση.

Προειδοποιήσεις
Κι όμως, το πρόβλημα ήταν διαπιστωμένο εξ αρχής. «Οι εργαζόμενοι δεν κρύβουν τη δυσφορία τους για την τακτική που ακολουθείται, θεωρώντας ότι σε ορισμένα σημεία ίσως εμφανιστούν προβλήματα επί της Εγνατίας Οδού. Και αναφέρουν ως παράδειγμα το γεγονός ότι γίνονται ασφαλτοστρώσεις μέρες που σημειώνονται βροχοπτώσεις!», προειδοποιούσε ο «Η.Α.» με ρεπορτάζ του στις 19 Δεκεμβρίου 2008. Λίγες μέρες αργότερα και ενώ με ανεπίσημες «διαρροές» στον τύπο η Εγνατία βεβαίωνε ότι όλα βαίνουν καλώς στον τοπικό τύπο εμφανίστηκε φωτογραφία στην οποία φαινόντουσαν τα συνεργεία να μπαλώνουν τρύπες… νυχτιάτικα. Ήταν το σημείο που τώρα ανακατασκευάζεται!
«Άσφαλτος με βροχή, τσιμέντα με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες, σαμάρια παντού στο οδόστρωμα χωρίς καν κυκλοφοριακό φόρτο, μισές δουλειές σε όλους τους τομείς, φθαρμένα ήδη ασφαλτικά και άλλα πολλά», επισήμανε με ανακοίνωσή της και η παράταξη «Άπειρος Τόπος» του Μάκη Χατζηεφραιμίδη. Παρέμβαση είχε κάνει και το ΠΑΣΟΚ, αφού στο τμήμα είχαν σπεύσει στελέχη του κινήματος αλλά κανείς από την Εγνατία και την κυβέρνηση δεν άκουγε. Τους ενδιέφεραν μόνο οι φιέστες.

Σιωπή και τώρα
Εντύπωση φυσικά προκαλεί και η απαράδεκτη στάση της Εγνατίας. Ένα τόσο σοβαρό ζήτημα εξακολουθεί να το αποκρύπτει από την κοινή γνώμη! Στην ανακοίνωσή της δεν κάνει λόγο για κακοτεχνία, ούτε φυσικά ενημερώνει για το αν και από ποιον θα αναζητηθούν ευθύνες. «Κατά την διάρκεια των ασφαλτικών εργασιών η κυκλοφορία θα γίνεται από την παλαιά εθνική οδό Ιωαννίνων-Τρικάλων. Ζητούμε την κατανόηση των οδηγών για την προσωρινή όχληση, που είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση του έργου», αναφέρεται στην ανακοίνωση.
Αυτό που συμβαίνει είναι ότι η εταιρία με την ευκαιρία άλλων εργασιών (τοποθέτηση ασφάλτου με αντιολισθητικές ιδιότητες) φτιάχνει και τις κακοτεχνίες. Ο υπεύθυνος του συνεργείου δεν θέλησε να μας δώσει λεπτομέρειες λέγοντας μόνο ότι θα ξηλωθεί η άσφαλτος αφού στο συγκεκριμένο σημείο υπήρχε πρόβλημα.
Πηγή Ηπειρωτικός Αγών.
Αναρτήθηκε από Epirus-Ellas


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με προσοχή να μη μας κάψετε!