Παρελθόν αποτελεί η εποχή που τα τηλεοπτικά κανάλια καλούσαν τους τηλεθεατές να τα προτιμήσουν το βράδυ των εκλογών, για να μάθουν πρώτοι το εκλογικό αποτέλεσμα χάρη στη μέθοδο των exit poll..
Όπως αναφέρει το Βήμα, οι επιπτώσεις της οικονομικής κρίσης στα έσοδα των τηλεοπτικών σταθμών, αλλά και η προσπάθεια των εταιρειών δημοσκοπήσεων να ανακτήσουν το κύρος των exit polls, οδήγησαν τους σταθμούς ΝΕΤ, Μega, ΑΝΤ1, Αlpha και Αlter να αναθέσουν τη διενέργεια κοινής δημοσκόπησης κάλπης στις εταιρείες GΡΟ, Οpinion, Αlco, ΜΑRC, Μetron Αnalysis και ΜRΒ- RΑSS.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το κόστος μιας ανάλογης δημοσκόπησης υπερβαίνει τις 150.000 ευρώ για κάθε κανάλι.
Το φετινό, ένα και μοναδικό, exit poll θα διενεργηθεί σε δείγμα 12.000 ατόμων, σε 150 σημεία δειγματοληψίας. Υπολογίζεται ότι στην κοινή προσπάθεια συλλογής και ανάλυσης των στοιχείων θα συμμετέχουν περισσότερα από 400 άτομα, ενώ το συνολικό κόστος αναμένεται να κυμανθεί μεταξύ 200.000 και 250.000 ευρώ.
Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009
Ένα exit poll το βράδυ των εκλογών
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Με προσοχή να μη μας κάψετε!