Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Ετσι, γεννήθηκε η πασίγνωστη φίρμα ρούχων De Puta Madre 69,....

Ερχεται ο Ilan Fernandez! Ο Κολομβιανός πρώην επικεφαλής καρτέλ κοκαΐνης, που μέσα στη φυλακή σχεδίαζε ρούχα για να αποκτήσει στην πορεία αμύθητη περιουσία και να γίνει διάσημος σχεδιαστής μόδας, σε λίγο καιρό θα βρεθεί στη χώρα μας για να αγοράσει... νησί! Σκοπεύει μάλιστα το νέο του απόκτημα να γίνει η έδρα της καινούργιας του επιχείρησης με τίτλο «Mefruma Enterprise».

Σε αποκλειστική του συνέντευξη στην «Espresso», o Ilan Fernandez, της πασίγνωστης φίρμας De Puta Madre 69, αποκαλύπτει ότι η γιαγιά του ήταν Ελληνίδα, μιλάει για την αλλαγή πλεύσης στη ζωή του και για τα επόμενα (greek) σχέδιά του.

Ο Ilan από μικρό παιδί ήταν το «μαύρο πρόβατο» της Λατινικής Αμερικής. Στα 15 του μόλις χρόνια ήταν στην «εμπροσθοφυλακή» κολομβιανών καρτέλ ναρκωτικών (μεταξύ άλλων, συναλλασσόταν με τον περιβόητο Pablo Escobar). Το '91, ενώ βρισκόταν στη Βαρκελώνη, συνελήφθη για διακίνηση ναρκωτικών. «Από τότε άλλαξε όλη μου η ζωή, όλη η κοσμοθεωρία μου. Εννέα χρόνια στη φυλακή, κάτω από πολύ άγριες συνθήκες, δεν είναι και λίγο. Εκανα στροφή 180 μοιρών. Εκεί, δίνοντας σχήμα και εικόνα στα αισθήματά μου, ξεκίνησα να φτιάχνω μπλουζάκια με φράσεις γραμμένες με μαρκαδόρους τα οποία και προωθούνταν έξω από τη φυλακή. Στην πορεία αναζήτησα έναν παραγωγό που θα μπορούσε να προάγει τις ιδέες και τη δουλειά μου» αποκαλύπτει στην «Espresso».

Ετσι, γεννήθηκε η πασίγνωστη φίρμα ρούχων De Puta Madre 69, αγαπημένη των celebrities (ανάμεσα στους οπαδούς του είναι η Paris Hilton). «Ζω μεταξύ Ιταλίας και Μαϊάμι και είμαι επικεφαλής ενός μη φιλανθρωπικού οργανισμού που ασχολείται με εφήβους, οι οποίοι έχουν προβλήματα με το νόμο. Χαίρομαι ιδιαίτερα που σε αυτούς τους καιρούς ισχνών αγελάδων τα οικονομικά μου είναι ανθηρά. Αυτή τη χρονιά έφτιαξα ένα καινούργιο brand με τίτλο Dirty Italian Job. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα τα βρείτε σε μεγάλα καταστήματα ανά τον κόσμο».


Οσο για το ελληνικό story του, μας εξηγεί: «Η γιαγιά μου ήταν Ελληνίδα, από την Αθήνα, και με μύησε στον ελληνικό πολιτισμό, αρχαίο και νεότερο. Τρελαίνομαι για τα μπουζούκια και τις ελληνικές νοστιμιές. Εχω έρθει αρκετές φορές στην Ελλάδα, αλλά incognito. Τώρα όμως σκοπεύω να επεκταθώ εδώ. Θα επιχειρήσω να βρω ένα νησί στο οποίο θέλω να λειτουργήσει η καινούργια μου εταιρεία Mefruma Enterprise. 1.500 υπάλληλοί μου θα δουλέψουν πάνω σε αυτό το project. Επί τούτου, σε λίγο καιρό θα βρίσκομαι στην Αθήνα. Ή στα τέλη Μαρτίου ή τον Μάιο. Πρέπει να δρομολογήσω άμεσα τις διαδικασίες για την αγορά του νησιού» μας λέει! Παράλληλα, μέσα στον ερχόμενο μήνα θα κυκλοφορήσει και η βιογραφία του με τίτλο «Suerte». Επιδιώκει δε, να βγει και στα ελληνικά. www.espressonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με προσοχή να μη μας κάψετε!