Δευτέρα, 2 Αυγούστου 2010

Ποιος θα τιμωρήσει τους «δολοφόνους>> στο.... Υπ.ΕΘ.Α


« Μιλήσαμε με ταγματάρχη της Αεροπορίας Στρατού, χρόνια χειριστή ελικοπτέρων Απάτσι, από αυτούς που παρέλαβαν και τα τελευταία. Μας μίλησε για απαξίωση της Αεροπορίας Στρατού τα τελευταία χρόνια αλλά και ιδιαίτερα τους τελευταίους μήνες. Μας είπε ότι τα Απάτσι σκούριαζαν επί χρόνια στις αποθήκες και τώρα καλούνται να τα δοκιμάζουν σε μια περίοδο που κόβουν τα πάντα στο στρατό. Λόγω οικονομικής κρίσης κόβουν –όπως μας λέει- βασικά πράγματα από τη συντήρηση των αεροσκαφών. «Με τη ψυχή των στρατιωτών και την αυτοθυσία τους βγαίνει το πρόγραμμα των πτήσεων καθημερινά. Καλούμαστε να κάνουμε πράγματα έξω από τα καθήκοντά μας και μάλιστα πολλές φορές ενώ γνωρίζουμε ότι κινδυνεύει κάθε στιγμή η ζωή μας»,

Σύμφωνα με τον ίδιο, η συντήρηση που γίνεται τελευταία απέχει έτη φωτός από παλαιότερες εργασίες, εξ ου και η πτώση σε ένα χρόνο δύο Απάτσι όταν αυτά θεωρούνται από τα πλέον αξιόπιστα παγκοσμίως. Κάνει λόγο για ελλείψεις σε απαραίτητα υλικά με αποτέλεσμα να καθηλώνονται για μέρες τα ελικόπτερα που έχουν βλάβες.

Μιλά για συνταξιοδότηση δεκάδων έμπειρων στελεχών, ιπτάμενων αλλά και το σοβαρότερο, μηχανικών που έπαιζαν στα δάχτυλά τους τη μηχανή των Απάτσι. Φεύγουν για να προλάβουν την ασφαλιστική λαίλαπα και δεν αντικαθίστανται.

Τέλος, μιλά για ένα πολύ σοβαρό γεγονός που να είστε σίγουροι θα μας απασχολήσει τα επόμενα χρόνια. Λέει ότι επειδή το υπουργείο αποφάσισε να κάνει περικοπές παντού, έβαλε ψαλίδι και στις εκπαιδευτικές αποστολές στο εξωτερικό. «Παλαιότερα πηγαίναμε δύο φορές το χρόνο στην Αμερική σε ειδικούς εξομοιωτές πτήσεων. Εμείς μάθαμε και δεν μας κακοφαίνεται τόσο. Φανταστείτε όμως τους νέους χειριστές. Οδηγούν τα Απάτσι στα τυφλά. Είναι έγκλημα», ξεκαθαρίζει.

Ο έμπειρος ταγματάρχης μας λέει ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα αυτή τη στιγμή είναι η απογοήτευση που νιώθουν. Και όταν εργάζεσαι στο ελληνικό στρατό καταλαβαίνουν όλοι τι σημαίνει αυτό.

Πηγή

H πτώση του Απάτσι λόγω πιθανής αποκόλλησης στροφείου και σε κάθε περίπτωση γιατί δεν είχε υπογραφεί η ανανέωση της συμφωνίας Τεχνικής βοηθείας (ΤΑΑ- Technical Assistance Agreement) με την κατασκευάστρια BOEING, μας θυμίζει την ιστορία του CHINOOK που έπεσε λόγω του ότι δεν γινόταν κανονική συντήρηση με βάση τα κατάλληλα τεχνικά εγχειρίδια, αλλά με βάση εγχειρίδια του στρατού των ΗΠΑ που δεν ταίριαζαν με την μηχανή του.

Βασικός υπεύθυνος είναι υπουργός εθνικής αμύνης που έπρεπε να καθίσει στο σκαμνί του κατηγορουμένου για ηθική αυτουργία σε φόνο,

Προκαλούμε γι’ αυτό τον λαλίστατο Βενιζέλο να ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Είναι ανάξιος για να ηγείται των ενόπλων δυνάμεων της χώρας.

ιχνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με προσοχή να μη μας κάψετε!