Δευτέρα 1 Ιουνίου 2009

Το επίσημο αντίο του μεγάλου αρχηγού

http://www.sportdog.gr/Articles/Images/article_image1_93082.jpgΟ μεγάλος αρχηγός του Ολυμπιακού, Πρέντραγκ Τζόρτζεβιτς, παραχώρησε συνέντευξη Τύπου όπου και ανακοίνωσε επίσημα την αποχώρησή του από την ενεργό δράση. Ο συγκινημένος «Τζόλε» τόνισε ότι αυτό που έχει την μεγαλύτερη αξία, είναι η αναγνώριση του κόσμου...

Αναλυτικά οι δηλώσεις:

"Θέλω να ξεκινήσω και να αναφερθώ από τη μέρα που ήρθα στην Ελλάδα και πρώτα θέλω να ευχαριστήσω κάποιους ανθρώπους που με βοήθησαν και με στήριξαν στη πορεία που είχα. Ήταν 11 Δεκεμβρίου, όταν ήρθα στον Πανηλειακό και θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Κ. Σταυρόπουλο που με στήριξε και με βοήθησε πάρα πολύ.

Στον Πανηλειακό η ομάδα ήταν μια παρέα ποδοσφαιριστών που είμαστε ακόμα μαζί και κάνουμε ακόμα παρέα και θέλω να τους ευχαριστήσω και εκείνους. Στράβελης και ο μάνατζερ o Άγγελος Τραυλός που είχα συνεργασία μαζί του. Δεν χρειάζεται να αναφερθώ σε λεπτομέρειες. Έπαιξα ένα χρόνο στην Α’ Εθνική με τον Πανηλειακό. Το 1996 ήταν το καλύτερο καλοκαίρι της ζωής μου. Ο Ολυμπιακός ενδιαφέρθηκε για την απόκτησή μου και καταλήξαμε εδώ που φτάσαμε. Μετά από 13 χρόνια μπόρεσα να κατακτήσω 12 πρωταθλήματα.

Ήρθε η στιγμή της ολοκλήρωσης αυτής της αξέχαστης πορείας. Ίσως, ήμουν και τυχερός που έζησα αυτές τις στιγμές. Ευχαριστώ όλους τους συμπαίκτες μου, από τους πιο παλιούς, τον Κούλη τον Καραταϊδη, τον Καραπιάλη, τον Αλεξανδρή, που με στήριξαν στο ξεκίνημά μου στην ομάδα. Στη συνέχεια νομίζω ότι και εγώ έκανα τα πάντα για τα νέα παιδιά.

Ευχαριστώ τον Σωκράτη Κόκκαλη που με στήριξε σε όλες τις δύσκολες στιγμές, τη διοίκηση, όλο το τεχνικό τιμ όλα αυτά τα χρόνια. Θα ήθελα να ευχαριστήσω επίσης την εταιρία μου, που είχαμε μια πάρα πολύ καλή συνεργασία αλλά και για το υλικό που μου έδινε. Ήταν πολύ σημαντικό το υλικό που μου έδινε. Τώρα, αρχίζει μια καινούρια σελίδα για μένα, αυτή των διακοπών και μετά βλέπουμε.

Είναι πολύ δύσκολο να σταματήσεις κάτι που αγαπάς πάρα πολύ και το βλέπες σαν χόμπι. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον κόσμο του Ολυμπιακού που με στήριξε και ήταν κοντά στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια. Ξέρετε πόσο σημαντικός έιναι αυτός ο κόσμος και πόσο κοντά της είναι. Δεν νομίζω να μου έλειψε κάτι όλα αυτά τα χρόνια. Πιστεύω ότι η ομάδα θα μπορούσε να καταφέρει κάτι παραπάνω στην Ευρώπη, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν πιστεύω ότι μου έλειψε κάτι, ίσως αυτό να ήταν μόνο η πορεία στην Ευρώπη. Είχαμε κάποιες στιγμές ατυχίας. Η ομάδα είχε δυνατότητες να καταφέρει κάτι καλύτερο. Νομίζω ότι υπάρχουν πάρα πολλές στιγμές σε μια καριέρα. Ήταν ιδιαίτερα σημαντικός ο πρώτος μου χρόνος στον Ολυμπιακό, επειδή η ομάδα πήρε το πρώτο της πρωτάθλημα μετά από πολλά χρόνια.

Περάσαν μεγάλοι ποδοσφαιριστές από την ομάδα. Το σημαντικό είναι ότι κατάφερα να μείνω όλα αυτά τα χρόνια στην ομάδα την οποία βοήθησα να έχει επιτυχίες. Αυτό είναι το πιο σημαντικό απ' όλα. Έκλεισε ο κύκλος του ποδοσφαιριστή για μένα. Αυτό αισθάνθηκα και κατάλαβα μετά το τέλος της σεζόν. Ήταν δύσκολη απόφαση, αλλά κάποια στιγμή όλα τα πράγματα έχουν ένα τέλος. Ούτε από τον Ολυμπιακό μου ζητήθηκε να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Με προσοχή να μη μας κάψετε!